O mnie

Nazywam się Marcin Kołodziejak, jestem doświadczonym i wszechstronnym grafikiem komputerowym, fotografem i twórcą wideo. Pracuję z ludźmi z Polski i Europy (opierając się na języku angielskim). Moje doświadczenie i umiejętności opisałem szczegółowo w CV. W tej sprawie proszę o bezpośredni kontakt.

Projekty internetowe

Przykłady projektów internetowych. Strony internetowe, reklamy Google Ads, szablony grafik do social mediów. Projekty mailingów, projekty newsletterów i komunikacji z klientem w Internecie. Grafiki, które są niezbędne w e-commerce i na stronach internetowych - bannery, slidery, grafiki animowane, grafiki statyczne. Grafiki do kategorii w sklepach internetowych. Grafiki budujące spójny wizerunek marki w Internecie.
Załaduj więcej (24)

Projekty do druku

Projekty materiałów reklamowych do wykorzystania w tradycyjnej komunikacji. Reklamy - ulotki, bannery, szyldy, foldery reklamowe. Książki, broszury i katalogi.
Załaduj więcej (54)

Fotografia

Fotografia produktowa - zdjęcia typu packshot, zdjęcia inscenizowane. Fotografia kulinarna, fotografowanie żywności - na podstawie dostarczonych przepisów w studio i u Klienta. Fotografia portretowa, fotografia biznesowa. 
Załaduj więcej (77)

Grafika 3D - rendery produktów

Wizualizacje nowych produktów. Ujęcia reklamowe. Grafika 3d połączona ze zdjęciami. Rendery przedstawiające produkty, których nie da się w łatwy i szybki sposób sfotografować. 
Załaduj więcej (7)

Projekt opakowań

Projektowałem opakowania i etykiety na rynek polski i europejski. Pracuję zgodnie z wytycznymi i Brand Bookiem, zajmuję się przygotowaniem tego zgodnie z wymaganiami danej techniki druku. Dzięki mojemu doświadczeniu i umiejętnościom pomagam Klientom i prowadzę całość realizacji. Od przygotowania zdjęć produktowych na opakowania, przez sam projekt opakowania, przygotowanie odpowiedniego kodu paskowego i wersji kolorystycznych produktu oraz omawiam z drukarnią szczegóły niezbędne do wdrożenia. Jeśli jest taka konieczność przygotowuję również rendery 3D (wizualizacje 3D) końcowego produktu.

Uniwersalność i szerokie kompetencje

Ze względu na wymagania rynku i oczekiwania Klientów wybrałem ścieżkę rozwoju polegającą na szerokiej wiedzy i traktuję to jako moją przewagę konkurencyjną. Z drugiej strony dzięki temu jestem w stanie w wydajny sposób pracować w grupie i zarządzać nią, wiem jakie są możliwości i obowiązki na każdym etapie produkcji.